רשת תפוז חרטה על דגלה לתת את המחיר האטרקטיבי ביותר ללקוח בכל הארץ, ובכל אזור בו רשת תפוז פותחת תחנה, המתחרים נאלצים להוריד את מחירי המכירה. כמו כן, ייסדה רשת תפוז את מועדון הלקוחות הראשון בתחום הדלק. ההצטרפות למועדון הינה בחינם והחברות בו מעניקה צבירת נקודות בכל תדלוק. תמורת הנקודות ניתן לקבל מתנות שונות.

בחברת "תפוז" חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו, לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלויות להשתלב בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.

הסדרי הנגישות

בתפוז קיימת תכנית עבודה רב שנתית שמטרתה הנגשת תחנות התדלוק של החברה. במסגרת התכנית, אשר הוכנה בהתאם להוראות כל דין, מונגשות כל תחנות התדלוק בפריסה ארצית. ההנגשה הפיזית בוצעה תוך ליווי של יועצי נגישות מקצועיים. תחנות התדלוק מפורטות ברשימת התחנות באתר זה.

לרשימת התחנות

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הינו אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. חברת "תפוז" מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות.

שירות לקוחות נגיש

בימים אלה אנו מדריכים ומכשירים את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעיקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

המוקד הטלפוני עובר בימים אלו את ההתאמות הנדרשות להנגשת השירות הטלפוני.

פרטי רכז הנגישות

 שם: מר דור אניב, אחראי תחום נגישות בחברה

טלפון: 08-6288444 

 דוא"ל :  dor@tapuzcom.co.il 

בכל תחנות תפוז הסדרי הנגישות הבאים
בתחנה בחנות
חניית נכים דרך נגישה לחנות
דרך נגישה לשירותי נכים שירותי נכים
רמפה/ הנמכה לשירותי נכים דלת כניסה נגישה לחנות
שלטי הכוונה מחניית הנכים לשירותי הנכים מעברים נגישים בחנות
שלט לקבלת עזרה על המשאבה מערכת עזר לליקויי שמיעה- לולאת שרשרת
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן